با دانش و تجربه فراتر از رقبا …
اغلب مردم به طور ذاتی و غریزی ، از ضرر و زیان فراری اند و سعی می کنند موقع تصمیم گیری درباره خرید ( حتی کوچک ترین خرید ها ) یا هر اقدام دیگری ، کم ریسک ترین گزینه ها را انتخاب کنند .
به زبان ساده تر ، آدم ها ترجیح می دهند به جای به دست آوردن چیزی آن را از دست ندهند ! در روان شناسی فروش به این اصل ، زیان گریزی گفته می شود.
حال بهترین گذینه برای زیان گریزی مشتری شعار است .
بله شعار ، مجموعه ای از کلمات در قالب یک جمله با بار معنایی مثبت به توان بی نهایت …
مشتری با دیدن ، خواندن و شنیدن این جملات ، بار روانی تاثیر گذاری ، خیالش را بابت سودمند بودن این خرید یا انتخاب راحت می کند و به شما راحت تر اعتماد می کند .
به عنوان نمونه :
بدون سرمایه ، درآمد داشته باش
دیگه نگران پولش نباش
ایجاد اعتماد پایه و اساس شکل گیری رابطه مشتری با شماست .شعار تبلیغاتی شما به مشتریان نشان می دهد که محصول یا برند شما مورد تایید دیگران هم قرار گرفته است و خرید یا انجام این اقدام تصمیم عاقلانه و به صرفه ای است .
دیجیتال مارکتینگ به شما کمک میکند تا شعار درست خود را انتخاب و به واسطه آن با مخاطبان خود ارتباط بگیرید .
ساخت رویاهای شما با ما
تیم آریان زمین پیشرو