برندینگ

پیش از هر توضیحی باید گفت که برندسازی یا همان برندینگ در ذهن مخاطب شناخت و آگاهی ایجاد می کند ، به این معنا که لوگو یا همان علامت تجاری شما برند شماست زمانیکه شما برندسازی کنید در واقع شما با خلق آن لوگو در ذهن مخاطب باعث می شوید که مخاطبان کودک تا بزرگسال و حتی کهنسال شما با دیدن لوگو شما ، برند شما را به یاد بیاورند که این یعنی معنای درست برندینگ .

برندسازی یعنی چشم و گوش را به خاطره دعوت کردن …

یعنی زمانیکه چشم مخاطب لوگو شما را می بیند فارق از اینکه سواد خواندن و یا نوشتن داشته باشد بلافاصله برند شما تداعی شود و زمانیکه نام تجاری یا شعار تجاری شما جایی گفته شد ذهن ناخودآگاه مخاطب به سمت برند شما سوق پیدا کند …مفهوم اصلی و اولیه برند سازی یعنی همین …

سوال ؟ چه نیازی به برندسازی هست؟

جواب : اگر به برندسازی نیاز نداری پس شناسنامه خودت رو هم بنداز دور …

یعنی چی ؟ یعنی اینکه تو خودت به عنوان شخصیت حقیقی نیاز به اسم و هویت داری چه برسه به کسب و کارت که تو این بازار حتما باید هویت داشته باشه وگرنه حذف میشه …

پس برندسازی خیلی مهمه …قبل از هر اقدام اولیه ای برای شروع کارت به برندسازی و برندینگ فکر کن …

در مورد برندسازی مطالعه کن ، آگاهی کسب کن ، کمک بگیر ، از مشاوران برجسته تو این زمینه مشاوره بگیر …

قطعا تویی که داری این متن رو میخونی یک فرقی با اون شخص منفعل کنار خیابون داری که میخوایی کسب و کار خودت رو داشته باشی البته به شیوه مدرن …

 

سبد خرید